A storia impurtante di u tennis chì duvete cunnosce: i primi cinque servizii più veloci di a storia!
«Serve hè l'aspettu u più impurtante di u tennis.» Questa hè una frase chì sentemu spessu da esperti è cummentatori. Questu ùn hè micca solu un cliché. Quandu servete bè, site guasi a mità di a vittoria. In ogni partita, serve hè una parte assai critica è pò esse aduprata cum'è un puntu di svolta in situazioni impurtanti. Federer hè u megliu esempiu. Ma presta più attenzione à a pusizione chè à u serviziu à alta velocità. Quandu un ghjucadore hà un serviziu assai veloce, hè assai difficiule di mette a palla in a zona di partenza. Ma quandu anu fattu questu, a palla hè vulata oltre l'avversariu prima ch'ellu avessi u tempu di reagisce, cum'è un fulmine verde. Quì, guardemu i 5 servizii più veloci ricunnisciuti da l'ATP:
5. Feliciano Lopez, 2014; Superficie: erba esterna
Feliciano Lopez hè unu di i ghjucadori i più sperimentati di u circuitu. Dopu esse diventatu ghjucadore prufessiunale in u 1997, hà righjuntu u 12esimu postu in u 2015, u so megliu risultatu in carriera. Unu di i so risultati i più alti hè statu in u Campionatu Aegon 2014, quandu a so velocità di serviziu era una di e più veloci di a storia. In u primu giru di a partita, unu di i so slam hà servitu à una velocità di 244,6 km/h o 152 mph.
4. Andy Roddick, 2004; Superficie: pavimentu duru internu
Andy Roddick era u megliu ghjucadore di tennis americanu à l'epica, classificatu primu in u mondu à a fine di u 2003. Cum'è un tippu chì hè famosu per u dribbling, usa sempre u serviziu cum'è a so forza principale. In a semifinale di a Coppa Davis di u 2004 contr'à a Bielorussia, Roddick hà battu u record di u serviziu u più veloce di Rusetsky in u mondu. Face vulà a palla à una velocità rapida di 249,4 chilometri à l'ora o 159 miglia à l'ora. Stu record hè statu battu solu in u 2011.
3. Milos Raonic, 2012; Superficie: pavimentu duru internu
Milos Raonic hà dimustratu tutte e so capacità quandu hà scunfittu Federer per vince u Brisbane International in u 2014. Hà ripetutu sta impresa in e semifinali di Wimbledon di u 2016! Hè u primu ghjucadore canadianu à esse classificatu trà i primi 10. In e semifinali di u SAP Open 2012, hà fattu parità cù Andy Roddick à 249,4 chilometri à l'ora o 159 miglia à l'ora, è hà vintu u secondu serviziu u più veloce di quellu tempu.
2. Karlovic, 2011; Superficie: pavimentu duru internu
Karlovic hè unu di i ghjucadori i più alti di u circuitu. À u so apogeu, era un servitore super forte, hà u più grande numeru d'assi in a so carriera, cù quasi 13.000. In u primu giru di a Coppa Davis in Croazia in u 2011, Karlovic hà battutu u record di Roddick per u serviziu u più veloce. Hà tiratu un missile di serviziu assolutu. A velocità hè di 251 km/h o 156 mph. In questu modu, Karlovic hè diventatu u primu ghjucadore à batte a marca di 250 km/h.
1. John Isner, 2016; Superficie: erba purtabile
Sapemu tutti quantu hè bonu u serviziu di John Isner, soprattuttu dapoi ch'ellu hà scunfittu Mahut in a partita di tennis prufessiunale a più longa. Hè ottavu in a so carriera è attualmente hè decimu. Ancu s'è Isner hè u primu in questa lista di servizii i più veloci, hè solu daretu à Karlovic in u ghjocu di serviziu. In a Coppa Davis 2016 contr'à l'Australia, hà stabilitu un record per u serviziu u più veloce di a storia. 253 km/h o 157,2 mph
A macchina d'allenamentu di palle da tennis Siboasi puderia furmà a vostra cumpetenza per tirà rapidamente, sè interessatu à cumprà, pudete cuntattà ci: Telefono è whatsapp: 008613662987261
Data di publicazione: 13 d'aprile 2021